Platforma Marketplanet
Przeglądarka z której korzystasz nie jest wspierana przez System.
Zgłoszenia można kierować pod numerami infolinii Zamawiający: +48 (22) 257 22 24 Wykonawcy: +48 (22) 257 22 23
Zaloguj
Lista postępowań PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista postępowań wyłączonych z PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista Wstępnych konsultacji rynkowych i Badań rynku
Aktualne
Archiwalne
Informacje o wynikach aukcji/licytacji
Lista ogłoszeń o udzieleniu zamówienia
Informacje o wynikach
Wolna ręka / zapytanie o cenę / negocjacje bez ogłoszenia
Zapytanie ofertowe
Plan postępowań
Baza Wiedzy
Sukcesywna dostawa materiałów do eksploatacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych cz. 1-7
Numer postępowania
09/ZS/2024
Typ postępowania
Postępowanie wyłączone z PZP
Tryb udzielania zamówienia
Przetarg
Ogłoszenie
Opis przedmiotu postępowania:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do eksploatacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych cz. 1-7:
cz. 1 Rury i kształtki wodociągowe z PE,
cz. 2 Rury, kształtki, studzienki kanalizacyjne z tworzywa sztucznego,
cz. 3 Rury i kształtki ciśnieniowe z PVC,
cz. 4 Rury i kształtki wodociągowe ciśnieniowe, włazy kanalizacyjne i skrzynki żeliwne, uszczelki,
cz. 5 Armatura wodociągowa: nawiertki, zasuwy, obudowy teleskopowe, zdroje uliczne, tabliczki emaliowane,
cz. 6 Opaski naprawcze ze stali nierdzewnej, łączniki, doszczelniacze, kompensatory z żeliwa sferoidalnego wyposażone w śruby, podkładki oraz nakrętki do armatury wykonane ze stali ocynkowanej lub nierdzewnej,
cz. 7 Rury stalowe, kształtki ze stali ocynkowanej, armatura stalowa.”
2. Rodzaj, jakość oraz ilości materiałów w poszczególnych asortymentach podane zostały w formularzu cenowym stanowiącym: dla cz. 1 – zał. nr 2A i/lub dla cz. 2 – zał. nr 2B i/lub dla cz. 3 – zał. nr 2C i/lub dla cz. 4 – zał. nr 2D i/lub dla cz. 5 – zał. nr 2E i/lub dla cz. 6 – zał. nr 2F i/lub dla cz. 7 – zał. nr 2G do SWZ.
3. Ilości poszczególnych materiałów zawarte w formularzach cenowych są planowane i mogą ulegać zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamówionych materiałów w stosunku do łącznej ilości przedmiotu umowy wskazanej w formularzu cenowym dla cz. 1 i/lub cz. 2 i/lub cz. 3 i/lub cz. 4 i/lub cz. 5 i/lub cz. 6 i/lub cz. 7, z prawem do proporcjo-nalnego zmniejszenia całkowitej wartości umowy.
5. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia kosztem zmniejszenia ilości w innych pozycjach, w ramach całkowitej wartości umowy.
7. Materiały będące przedmiotem zamówienia w części 1-7, powinny być fabrycznie nowe i posiadać wymagane przepisami deklaracje właściwości użytkowych, certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski oraz karty katalogowe.
8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia. Za transport materiałów do Zamawiającego odpowiada w całości Wykonawca.
9. Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym zał. nr 1 do SWZ, określi termin (w dniach) w jakim będzie realizować dostawy poszczególnych partii zamówienia (dla cz. 1 i/lub cz. 2 i/lub cz. 3 i/lub cz. 4 i/lub cz. 5 i/lub cz. 6 i/lub cz. 7).
10. Wykonawca zapewni takie opakowanie towarów, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostarczenia.
11. Wykonawca powinien udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty każdorazowej dostawy przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Oferowany okres gwarancji dla cz. 1 i/lub cz. 2 i/lub cz. 3 i/lub cz. 4 i/lub cz. 5 i/lub cz. 6 i/lub cz. 7 Wykonawca określi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie określi okresu gwarancji w formularzu ofertowym, Za-mawiający przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące.
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Szyfrowanie oferty:
Nie
Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
2024-08-09 10:00
Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
2024-08-09 10:15
Publikacja w strefie publicznej:
2024-07-29
Termin zakończenia postępowania:
2024-09-04
Dokumenty zamówienia
Pobierz
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
Dane kontaktowe
2024-07-29 12:37
-
SWZ.pdf
2024-07-29 12:37
1.30 MB
Zał. 1 do SWZ - Formularz ofertowy - Cz.1-7.docx
2024-07-29 12:37
33 KB
Zał. 2A do SWZ-Formularz cenowy-Cz.1.xlsx
2024-07-29 12:37
32 KB
Zał. 2B do SWZ-Formularz cenowy-Cz.2.xlsx
2024-07-29 12:37
23 KB
Zał. 2C do SWZ-Formularz cenowy-Cz.3.xlsx
2024-07-29 12:37
14 KB
Zał. 2D do SWZ-Formularz cenowy-Cz.4.xlsx
2024-07-29 12:37
21 KB
Zał. 2E do SWZ-Formularz cenowy-Cz.5.xlsx
2024-07-29 12:37
19 KB
Zał. 2F do SWZ-Formularz cenowy-Cz.6.xlsx
2024-07-29 12:37
19 KB
Zał. 2G do SWZ-Formularz cenowy-Cz.7.xlsx
2024-07-29 12:37
27 KB
Zał. 3 do SWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Cz. 1-7.docx
2024-07-29 12:37
32 KB
Zał. 4 do SWZ - Wzór umowy Cz. 1-7.docx
2024-07-29 12:37
42 KB
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
2024-07-29 12:37
1019 KB
Pobierz
Dokumenty udostępnione
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
Informacja z otwarcia ofert
Informacje z otwarcia ofert
-
Informacje o wynikach
Informacje o wynikach
-
Powrót
Klucz tooltipa:
PL:
EN:
Wszystkie
Ulubione
Wyszukiwarka
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Wyszukiwarka kodów
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Akcje
Zapisz wybór
Akcje
jsp.categorypopup.pickfavouritecategory
Akcje
Zapisz wybór
Numer
Nazwa
x
Kalkulator VAT