Opróżnienie, czyszczenie i konserwacja urządzeń stanowiących wyposażenie podczyszczalni ścieków deszczowych znajdujących się na terenie miasta Skierniewice

  • Numer postępowania 02/ZS/2025
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    Przedmiotem zamówienia jest ,,Opróżnienie, czyszczenie i konserwacja urządzeń stanowiących wyposażenie podczyszczalni ścieków deszczowych znajdujących się na terenie miasta Skierniewice”.
    Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
    1) Każdorazowe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych prac;
    2) Usunięcie zgromadzonych w separatorze związków ropopochodnych, osadu i wody;
    3) Usunięcie zawartości osadników;
    4) Oczyszczenie i osuszenie poszczególnych elementów separatora i osadnika;
    5) Wykonanie prac konserwatorskich, niezbędnych dla prawidłowego działania separatorów i osadników;
    6) Transport wytworzonego odpadu o kodzie 13 05 08*, do miejsca gromadzenia, odzysku lub unieszkodliwienia;
    7) Wykonawca powinien być wpisany do bazy BDO - Wykonawca załączy wraz z ofertą zaświadczenie o wpisie do BDO i nr wpisu - w zakresie związanym z realizacją przedmiotu zamówienia - zgodnie art. 50 ust. 1 pkt 5 litera a) lub litera e) lub zgodnie z art. 51 ust. 1 pkt 1 lub pkt 2 Ustawy o odpadach;
    8) Naprawę wszelkich urządzeń, infrastruktury w przypadku wystąpienia awarii w trakcie prowadzonych prac;
    9) Uporządkowanie terenu wokół separatorów i osadników;
    10) Sporządzenie dokumentów związanych z konserwacją i czyszczeniem separatora i osadnika oraz niezwłoczne przekazanie ich Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu czyszczenia urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wpisów w Książce eksploatacji separatorów substancji ropopochodnych, potwierdzających wykonanie usługi.
    11) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o zakończonych pracach związanych z czyszczeniem separatorów i osadników w ciągu 1 dnia od realizacji usługi.
    12) Zamawiający ma prawo kontroli jakości wykonywanych usług oraz sprawdzenie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, a także wykonania badań ścieków deszczowych po każdym wykonaniu czyszczenia.
    13) Przed złożeniem Oferty zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Odbycie wizji lokalnej będzie poświadczone przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego.
    14) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
    - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. o ogólnych przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 ze zm.);
    - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji, remontach i konserwacji sieci kanalizacyjnej (Dz. U. Nr 96 poz. 437);
    - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 2556)
    - Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn.zm.),
    15) Powierzone do wykonania prace składające się na przedmiot zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę, jego sprzętem i narzędziami, z zachowaniem zasad BHP i PPOŻ.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2025-03-13 10:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-03-13 10:15
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-02-28
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-02-28 13:14 -
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2025-02-28 13:14 664 KB
    icon SWZ.pdf 2025-02-28 13:14 870 KB
    icon Zał. nr 1 - Formularz ofertowy.docx 2025-02-28 13:14 30 KB
    icon Zał. nr 2 - Formularz cenowy.xlsx 2025-02-28 13:14 14 KB
    icon Zał. nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw oraz o spełnianiu warunków.docx 2025-02-28 13:14 24 KB
    icon Zał. nr 4 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się.docx 2025-02-28 13:14 22 KB
    icon Zał. nr 5 - Wzór umowy.docx 2025-02-28 13:14 44 KB
    icon Załącznik nr 1 do Umowy - Opis czynności serwisowych.docx 2025-02-28 13:14 19 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Wyjaśnienia treści SWZ .pdf 2025-03-06 13:25 856 KB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert -
    icon Informacje o wynikach Informacje o wynikach -

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa